I després

juliol 15, 2019

La Fundació Naturgy i l’Ajuntament de Sant Feliu ajuden a 170 famílies vulnerables a fer un consum eficient i reduir la seva factura energètica

Al voltant de 170 famílies vulnerables de Sant Feliu de Guíxols han participat en el darrer any en els tallers de formació de l’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy, organitzades per l’Ajuntament de la Ciutat, per oferir pautes de consum energètic més eficient amb l’objectiu de reduir l’import de la seva factura sense perdre les condicions de confort a la llar.

La Fundació Naturgy i l’Ajuntament de Sant Feliu ajuden a 170 famílies vulnerables a fer un consum eficient i reduir la seva factura energètica

Al voltant de 170 famílies vulnerables de Sant Feliu de Guíxols han participat en el darrer any en els tallers de formació de l’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy, organitzades per l’Ajuntament de la Ciutat, per oferir pautes de consum energètic més eficient amb l’objectiu de reduir l’import de la seva factura sense perdre les condicions de confort a la llar.

El Ple de Sant Feliu de Guíxols acorda el cartipàs i defineix les funcions del Govern Municipal

L'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols va celebrar el passat dijous 11 de juliol el Ple Extraordinari i Urgent en el qual es van determinar les atribucions i delegacions dels diferents regidors i regidores del Govern Local, després que el 15 de juny passat se celebrés la constitució formal del nou Consistori.

El MES valora el Ple Municipal Extraordinari Urgent del cartipàs que es va celebrar dijous passat

El partit encapçalat per Pere Albó, Moviment d’Esquerres —MES, ha enviat un escrit als mitjans de comunicació on fa una valoració del passat Ple Municipal Extraordinari de caràcter urgent celebrat al Saló de Sessions del Consistori.

25 anys de la Mostra de Cançó de Taverna

Aquest any se celebra el vint-i-cinquè aniversari de la Mostra de Cançó de Taverna de Sant Feliu de Guíxols, un esdeveniment que va néixer com a complement de la Campanya del Peix Blau Ganxó i va adquirir vida pròpia a partir d’un suggeriment de l’escriptor i crític gastronòmic Jaume Fàbrega. La seva presentació es va fer al Teatre-Auditori Municipal, on s’hi va celebrar durant dos anys, i tot seguit es va traslladar a diversos espais exteriors de la ciutat.
I després