I després

Èxit de la Guíxols Shopping Week i la Botiga al Carrer

L’Associació Guíxols Comerç i Turisme de Sant Feliu de Guíxols s’ha mobilitzat durant l’última setmana del mes de març amb l’objectiu d’apropar-se als veïns i veïnes de la ciutat.

Compartiu aquesta història

L’Associació Guíxols Comerç i Turisme de Sant Feliu de Guíxols s’ha mobilitzat durant l’última setmana del mes de març amb l’objectiu d’apropar-se als veïns i veïnes de la ciutat. Del dilluns 22 al diumenge 28 de març s’ha celebrat la Guíxols Shopping Week, on una quarantena de comerços han proposat ofertes, descomptes i oportunitats dins dels seus establiments.

Aquesta iniciativa s’ha potenciat, el dissabte 27 de març, amb la Botiga al Carrer, que ha servit perquè uns 25 comerços i establiments sortissin al Passeig del Mar per realitzar una fira, oferint amb les seves ofertes i promocions el millor preu a tots els assistents.

Per complir amb la normativa anti-Covid, la Botiga al Carrer s’ha fet en un circuit tancat i amb totes les indicacions corresponents per evitar que hi haguessin aglomeracions. La presidenta de l’Associació Guíxols Comerç i Turisme, Alèxia Sánchez, ha volgut agrair que tothom “hagi estat molt col·laboratiu”.

Finalment, més enllà de les mesures de seguretat, Alèxia Sánchez ha valorat “molt positivament” la Botiga al Carrer, ja que l’ambient “va ser fantàstic” i, a més, ha afegit que aquest nou emplaçament i l’èxit de la fira “ha obert un nou escenari per noves activitats de l’entitat”.

El més llegit

I després