BALANÇ POSITIU DEL PRIMER MES D’EXPOSICIÓ AL THYSSEN

L’Espai Carmen Thyssen, que enguany ha començat la temporada un mes abans del que seria habitual, registra enguany un nombre elevat de visitants, situant-se en un centenar al dia, i contempla també nombrosos grups de públic de diferents col.lectius, com professors i estudiants de diferents matèries.

Alhora, s’han incrementat les visites guiades des del juny, i cicles setmanals de música durant el mes de juliol a càrrec de solistes. També s’ha consolidat l’augment de sinèrgies amb la visita conjunta (amb la mateixa entrada) al monestir i a l’exposició L’Atelier-Pepa Poch.

Per l’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas, “apostar per l’art és molt més que la motivació artística. Estem parlant d’economia, de desenvolupament, de transformació urbanística de la ciutat, d’obertura de nous negocis”: Tal com expressa Motas, “apostar per l’art resol una pregunta que tenen moltes ciutats. I moltes no saben respondre: què volem ser quan siguem grans?”. La marca Thyssen en qüestions d’art significa prestigi, reputació, garantia, serietat, també en valors com l’educació -totes les exposicions fins ara han remarcat sempre el factor educatiu-. L’alcalde opina que per Sant Feliu, “la marca Thyssen és el vaixell insígnia de l’aposta en art, però s’estén a l’acció política i en l’intent de definir-nos com a ciutat. L’aposta és global, amb inquietuds educatives (producció artística en instituts, exposicions …)”.

Comparteix

Les cookies ens permeten oferir els nostres serveis. En utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les cookies. Més informació