I després

VALORACIÓ DEL GANXOTAPES DE PRIMAVERA 2016

Compartiu aquesta història

En plena campanya del Peix Blau Ganxó teníem pendent fer una referència a la campanya que la va precedir, la del Ganxotapes de primavera que ha estat un èxit de participació i productes servits en la seva vuitena edició del certamen que patrocina la cervesa Moritz.
Segons fonts municipals, els establiments participants, així com tots els clients que l’han gaudit, han expressat la satisfacció per aquesta edició d’un certamen que ja està començant a fer arrels profundes i consolidar-se en el calendari d’activitats a la comarca.
Hi van participar 44 establiments, una xifra rècord que va més enllà de la consolidació i confirma el creixement de la campanya edició rere edició, assolint la quantitat de gairebé 10.000 tapes servides.

Els premis:
Com se sap, Ganxotapes va més enllà d’un certamen gastronòmic, i promou un concurs per veure quines són les millors tapes.
La votació amb jurat ha decidit que el premi Millor ganxotapa primavera 2016″ fou pel restaurant La Proa amb la seva tapa “Calada de sonsos amb lluna plena”.
Per vot popular, la tapa guanyadora (vot exercit mitjançant fotografies al facebook de ganxotapes) ha recaigut al restaurant Butron Berria amb la seva tapa “Morcilla amb poma caramel·litzada al Pacharan”. Per tant és la Ganxotapa més popular primavera 2016.
També hi sol haver una categoria dedicada a la millor fotografia del certamen, que va premiar a Joana Valent Micó amb una fotografia de la Ganxotapa d’El Ginjoler.
Cal destacar l’innovador canvi de disseny que ha introduït el concepte de Ganxotapa “per terra, mar i aire” i, sobretot, la novetat estrella d’aquesta primavera 2016 ha estat el Ganxotapes Kids, que ha permès a les famílies gaudir de la ruta implicant a la mainada d’una manera participativa donant la possibilitat de fer la seva pròpia ruta i guanyar premis.

El més llegit

I després