I després

Música als Puestos s’estrena dissabte amb les Naus de Calassanç com a nou escenari d’aquesta edició

Des de l’inici del cicle l’any 2022, s’ha programat música en 12 “puestos” diferents que formen part de la vida col·lectiva de la ciutat

Compartiu aquesta història

Aquest dissabte a les 20:30h comença la cinquena edició del cicle Música als Puestos (MaP) de Mascanada6, que té per objectiu oferir música en directe gratuïta i redescobrir indrets amb història i caràcter de Sant Feliu de Guíxols.

El primer concert, que està coorganitzat amb el Festival Porta Ferrada Occident, proposa una ubicació inèdita com són les Naus de Calassanç, que acolliran la música de Toundra, de Sotabosc i de DJ Waiem. Ho explica Jordi Ferrando, de Mascanada6.

El cicle comptarà amb dos concerts més. El 28 d’agost s’anirà al Salvament i el 12 de setembre a la platja de Palm Beach.

Des de l’inici del cicle l’any 2022, s’ha programat música en 12 “puestos” diferents que formen part del paisatge i de la vida col·lectiva de la ciutat.

I després