I després

MÉSCat Sant Feliu afirma que “la manca de projecte del govern de la ciutat pel que fa a la gestió dels aparcaments, va arribar en el darrer ple a un punt delirant”

Compartiu aquesta història

MÉSCat Sant Feliu de Guíxols afirma que “la manca de projecte del govern de la ciutat pel que fa a la gestió dels aparcaments, va arribar en el darrer ple a un punt delirant”.

Segons diuen, “en el darrer mandat el govern va gastar quatre milions d’euros per fer l’aparcament de “Ponent”, després d’intentar sense èxit l’ampliació de l’aparcament de la Corxera”. La formació afegeix que “segons s’afirmava el govern, la nova ubicació també assolia els mateixos objectius que el frustrat aparcament de la Corxera: generar aparcament dissuasiu”.

El grup municipal considera que “en el ple ordinari va quedar ja definitivament descartat que aquest aparcament serveixi per aquesta finalitat tan necessària a la nostra ciutat”. Afegeixen que “el govern va desestimar el gruix de les al·legacions que havien proposat MEScat en aquesta línia i va aprovar les següents tarifes”.

La formació considera que “la casuística és tan gran que deixa ben palès que no existeix cap altre objectiu que no sigui el de treure’n un rendiment econòmic: com sigui i com es pugui. Segons diuen”Que entri tothom però que pagui. Exclusivament la finalitat recaptatòria guia la proposta”.

El grup municipal creu que “la fórmula aprovada és més pròpia de la gestió d’un garatge particular d’un propietari privat que no pas d’un equipament municipal que vol tenir la funcionalitat de generar aparcament dissuasiu a l’entrada de la ciutat”. I afegeixen que “ben aviat veuran com a l’entrada de l’aparcament apareixerà un cartell on hi dirà: Es lloguen places a pupil·latge”.

També creuen que “es fa imprevisible la dinàmica que es pot generar, però el que sí que sembla evident és que hi haurà una important demanda de les places d’abonament pels residents i pel personal que té una feina permanent a la ciutat”.

La formació explica que “generar oferta per als usuaris que necessiten aparcament per hores d’ús ha deixat de ser una prioritat i per tant ha deixat de ser-ho donar servei als comerços i serveis de la zona centre i als veïns que utilitzen l’anella d’equipaments públics de la zona de la Corxera”.

MÉSCat Sant Feliu conclou dient que “l’aparcament inclourà molt poques places amb lògica d’aparcament dissuasiu (fins i tot potser cap), i tampoc servirà per cobrir les dues hores gratuïtes per als usuaris de la ciutat. En conclusió: la rotació de vehicles en les places d’aparcament serà mínima, segons diuen, i/o nul·la i les dues hores gratuïtes amb tota seguretat no seran factibles per manca de places lliures”.

El més llegit

I després