La Casa Irla de Sant Feliu de Guíxols porta fins la nostra ciutat una conferència titulada d’’Un cos net, un intestí sa i sense carències és un potent sistema immunitari que protegeix contra malalties’ que anirà a càrrec de la nutricionista clínica i esportiva Anna Smagina el dissabte 12 de juliol a les 7 de la tarda.
Durant la sessió, amb entrada lliure, els participants podran posar en pràctica com és una alimentació sana i una vida saludable.
La propera activitat de la Casa Irla començarà el 26 de juliol. Consistirà en una exposició d’homenatge a Vicent Andrés Estellés de l’Associació Foto Torroella i Aleph.
Es tracta d’una mostra col·lectiva dedicada a qui està considerat com uns dels pilars de la literatura catalana amb una obra poètica que és, alhora, una narració intima i universal de la història recent del país. El vernissatge serà el dissabte 26 de juliol a partir de les 7 de la tarda.