I després

La Ballada d’Estiu porta la cobla La Bisbal Jove, aquest divendres al Passeig del Mar

El repertori inclourà clàssics del ganxó Rafel Figueras, de Conrad Saló, Enric Hortí o Ramon Vilà i l’actuació començarà a les 22.15 hores

Compartiu aquesta història

L’Agrupació Amics de la Sardana portarà fins la Ballada d’Estiu d’aquest divendres a la cobla La Bisbal Jove en la segona proposta estival de la temporada.

L’actuació començarà a les 22.15 hores a l’escenari del Passeig del Mar, davant la Cambra de Comerç, i oferirà un interessant repertori ballador amb composicions clàssiques del ganxó Rafel Figueras, de Conrad Saló, Enric Ortí o Ramon Vilà, entre altres. Ens ho explica la presidenta de l’entitat, Dolors Puig.

Una de les peces que no faltaran al repertori será l’himne de Sant Feliu de Guíxols «Juny» del compositor guixolenc Juli Garreta.

Com és tradició, també es farà el sorteig d’un tortell entre tots els assistents gentilesa de La Farinera.

I després