L’Ajuntament de Sant Feliu posarà a disposició de la ciutadania un bus llançadora que connectarà diversos punts de la ciutat amb La Gran Rua del Divendres i el Ball del Tongo del 13 de febrer.
El primer dels trams horaris serà entre les 20.30 i les 22.30 hores i farà un recorregut que passarà pel Monestir, la parada que es troba a la rotonda de la farmàcia de la carretera de Girona, per acabar a la rotonda de l’antic Can Carbó.
El segon recorregut començarà a les 22.30 i s’allargarà fins les 00.00 hores. En aquest cas, el trajecte tindrà parada al Monestir, la rotonda de la farmàcia de la carretera de Girona, la rotonda de l’antic Can Carbó, i seguirà per les parades de l’Escola Baldiri Reixach, l’Avinguda Balears a la zona del Sorli Discau i la parada de la farmàcia del carrer Rufo.
A partir de les 00.00 i fins a les 04.00 hores, l’autobús farà el recorregut habitual de La Montdela.