I després

Èxit de la campanya del peix blau de Sant Feliu de Guíxols que tanca amb més de mig miler de menús venuts

Compartiu aquesta història

La campanya del peix blau de Sant Feliu de Guíxols ha tancat una nova edició aquest diumenge amb més de mig miler de menús venuts. Un èxit que torna a col·locar aquest esdeveniment al mapa gastronòmic català. Des de l’organització destaquen la bona acollida per part de la ciutadania que ha assistit als diferents actes que s’han celebrat, especialment els Showcookings.

En aquest sentit, la regidora de Turisme de Sant Feliu de Guíxols, Núria Cucharero, ha explicat que la resposta de la gent ha estat “molt positiva”. “La realitat és que hem aconseguit arribar de nou a nivells de prepandèmia El dissabte passat es va tancar la campanya del Peix Blau amb la darrera demostració a càrrec del xef del restaurant Cau del Pescador, Josep Camús, que va mostrar com se salaven les anxoves antigament.

Aquest ha estat el tercer showcooking que s’ha fet en aquesta campanya del Peix Blau. El primer es va fer el passat 4 de juny amb el xef Guillem Céspedes del Barcarola Hotel-Restaurant Les Dunes, i que va cuinar una recepta de peix blau: Tàrtar de salmó marinat amb soja i wasabi. L’altra la va fer l’11 de juny a càrrec del xef Ismael Martín del restaurant La Bodega de Sant Feliu que va cuinar un seitó curat, burratina pugliese, brou transparent rosa de barbastro, xerris de colors, pesto, pernil i briox cruixent.

Des dels seus inicis, el Peix Blau Ganxó ha estat més que una campanya gastronòmica. La idea va sorgir quan l’Ajuntament va oferir als restauradors una acció per combatre la crisi de principis dels anys 90.

El més llegit

I després