Darrers dies per gaudir del ioga a la platja de Sant Feliu, que un any més, i ja en van deu, s’ha convertit en tot un fenomen de l’estiu amb fins a 200 persones assistents per sessió.
Gent d’arreu ha participat enguany a les classes matinals gratuïtes, dirigides per Espai Ganesha, amb l’objectiu d’eliminar dolors musculars, fer salut i guanyar qualitat de vida. Cesc Quílez, instructor de ioga, explica que Sant Feliu s’ha convertit en ciutat de referència a la Costa Brava pels amants del ioga.
Quílez agraeix a l’ajuntament i als assistents la confiança demostrada durant aquest desè estiu de ioga a la platja i afirma que ja prepara la temporada vinent. El ioga a la platja finalitzarà aquesta setmana amb la classe de dijous a les 8:00 a la platja de Sant Feliu i la de diumenge a les 8:00 a Sant Pol.