I després

Demà es presenta a la ciutadania la nova deixalleria mòbil de Sant Feliu

Qui s'hi acosti podrà veure-la i conèixer com funcionarà el servei. L'activitat serà divendres a la Plaça del Mercat i dissabte a la Plaça Salvador Espriu, a partir de les 10 del matí

Compartiu aquesta història

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols presentarà a la ciutadania la nova deixalleria mòbil. Serà en un acte aquest divendres a parir de les 10 del matí a la Plaça del Mercat de la ciutat.

Qui s’hi acosti, podrà conèixer com funcionarà aquest nou vehicle que es desplaçarà pel municipi oferint diversos serveis de recollida. Jordi Riera és el regidor de l’Àrea de Gestió de Residus del Consistori.

La nova deixalleria mòbil es presentarà també a la Plaça Salvador Espriu aquest dissabte, també a partir de les 10 del matí.

I després