I després

Aquesta tarda a les 6 s’inaugura l’exposició “Entre blaus records” del Creativa’t

Es podrà visitar gratuïtament fins el 25 de març, de dilluns a dissabte d’11 a 1 i de 5 de 7 de la tarda i els diumenges d’11 a 1

Compartiu aquesta història

Tot a punt per inaugurar aquesta tarda, a partir de les 6 a l’Espai Àgora del Monestir, la nova exposició que s’emmarca dins el projecte “Creativa’t” que arriba a la seva desena edició.

Es tracta d’una proposta que han treballat conjuntament els alumnes de Batxillerat Artístic de l’INS Sant Elm i l’artista Ignasi Esteve. Els estudiants fan fet totes les tasques necessàries per portar a terme l’exposició.

Esteve explica la tria d’obres que ha fet l’alumnat, que inclou peces de petit i gran format de diverses èpoques i tècniques.

Un cop inaugurada l’exposició, es podrà visitar gratuïtament fins el 25 de març. L’horari serà de dilluns a dissabte d’11 a 1 i de 5 de 7 de la tarda i els diumenges d’11 a 1.

I després