I després

Aquest dimecres entra en funcionament la nova Oficina Local d’Habitatge del carrer de la Rutlla

Compartiu aquesta història

■ Per anar-hi cal demanar cita prèvia, sigui online, per telèfon o correu electrònic

 

Aquest dimecres 24 d’agost entra en funcionament la nova Oficina Local d’Habitatge de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, que ocupa l’antic local del Banesto, al carrer de la Rutlla número 20. En aquest espai s’hi farà atenció presencial, amb cita prèvia, de dilluns a divendres de 9 a 13 hores. Els serveis que s’hi oferiran són els següents:

Gestió d’habitatges destinats a polítiques socials

  • Borsa de Mediació per al Lloguer Social
  • Programa Reallotgem.cat
  • Programa 60/40

Ajuts per al pagament de lloguer

  • Convocatòria anual de subvencions (Bo jove, majors 65 anys, majors de 35 anys…)
  • Prestacions d’especial urgència (oberta tot l’any)

Ajuts per a la rehabilitació

  • Ajuts Next Generation per a edificis, habitatges i elaboració del llibre d’edificis
  • Ajuts en forma de préstecs per comunitats de propietaris per al finançament d’obres de rehabilitació

Ofideute. Servei de mediació en matèria d’habitatge

  • Intermediació i assessorament hipotecari
  • Mediació en consum
  • Mediació lloguer LSO per ocupacions

Cèdules d’habitabilitat

  • Cèdules de segona ocupació
  • Duplicat de cèdules

Sol·licitud d’inscripció del Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial

Per demanar cita prèvia podeu accedir-hi online al web ciutadania.guixols.cat, trucar al 972 82 25 99 o bé enviar un correu electrònic a habitatge@guixols.cat

El més llegit

I després