I després

A la venda les entrades per la nova proposta de teatre familiar de La Xarxa Guíxols

Es tracta de l’obra ‘Un món (i un munt) de dracs’ de Tanaka Teatre que es podrà veure el dissabte 26 d’abril a les 6 de la tarda

Compartiu aquesta història

La Xarxa Guíxols ja té a punt una nova representació de teatre familiar a la nostra ciutat. Es tracta de l’obra ‘Un món (i un munt) de dracs’ de la companyia Tanaka Teatre que es podrà veure al Teatre Auditori Narcís Masferrer el dissabte 26 d’abril a les 6 de la tarda.

Explica la història de dues princeses ben peculiars que descobreixen una llibreria màgica d’on en surten un munt de dracs que les posen a prova. Es tracta d’una proposta de teatre, titelles, màgia i contes. Isabel Cullell, una de les responsables de La Xarxa a la nostra ciutat, convida a la ciutadania a gaudir de la proposta.

Segons destaca l’organització, aquest espectacle és ideal per a fomentar l’hàbit de la lectura d’una forma divertida. Les entrades es poden adquirir online a través del lloc web de La Xarxa Guíxols fent clic aquí.

El més llegit

I després