Ja es coneixen les dates d’inici de la campanya de vacunació de la grip i la Covid que donarà inici aquesta tardor. A partir del 5 d’octubre es començarà a vacunar als grups de risc, com són les persones majors de 80 anys, els infants i en les residències. A partir del 26 d’octubre, la campanya s’estendrà a la resta de la població.
Des del departament de Salut indiquen que la campanya d’aquest any estableix recomanacions de vacunació contra la grip i la COVID-19 per separat, cosa que permet adaptar l’estratègia a la situació epidemiològica de cadascun dels virus. Els grups de risc que tenen indicades totes dues vacunes les rebran simultàniament.
La campanya s’adreça especialment a les persones que tenen un alt risc de complicacions si pateixen alguna d’aquestes dues afeccions, com són les persones grans, les embarassades, els infants de 6 a 59 mesos o les persones amb condicions de risc, entre altres.
Es pot demanar cita a través de La Meva Salut, preferentment a l’apartat de ‘Cites’, clicant a ‘Cites i consultes d’atenció primària’ i triant l’opció ‘Vacunació’. També es pot demanar al web citasalut.gencat.cat o directament al Centre d’Atenció Primària de Sant Feliu.
Podeu consultar tota la informació, com també les respostes a les preguntes més habituals sobre la campanya, clicant aquí.