I després

Josep Irla i Antoni Gaudí, protagonistes dels segells commemoratius de l’Associació Filatèlica i de Col·leccionisme

Es presentaran en un acte aquest divendres al matí al Saló de Plens de l’Ajuntament que serà el preludi de l’Exposició Filatèlica i de Col·leccionisme del setembre

Compartiu aquesta història

Ja escalfa motors la 36a edició de la històrica Exposició Filatèlica i de Col·leccionisme de Sant Feliu de Guíxols que aquest any arribarà a la seva 36a edició.

La iniciativa, impulsada per l’Associació Filatèlica i de Col·leccionisme, tindrà aquest any a Josep Irla i Bosch i Antoni Gaudí com a protagonistes dels dos segells commemoratius.

La presentació dels segells, oberta a la ciutadania, serà aquest divendres a les 10.45 hores al Saló de Plens de l’Ajuntament. Albert Duran, vicepresident de l’entitat, ens ho explica.

Des de l’entitat destaquen que l’acte “serà emotiu i molt rellevant” i que l’assistència de la ciutadania “li donarà aquest aire d’interès i afany per difondre el nom de Sant Feliu més enllà de les nostres contrades.”

I després