L’Agrupació Teatral Benet Escriba celebra 40 anys dalt dels escenaris aquest cap de setmana. L’acte central de la celebració serà diumenge 10 de maig a les 11h del matí al pati del teatre, on es farà un col·loqui entre el públic i diversos actors que han seguit l’entitat durant quatre dècades.
A més a més, tant dissabte a les 20:30h com diumenge a les 18:00h la companyia interpretarà “El retaule del flautista”. L’obra ha estat l’escollida per commemorar l’aniversari perquè permet que tothom hi pugui interpretar algun paper i perquè es tracta d’un muntatge que la companyia no va poder gaudir plenament quan el va interpretar per primera vegada. Ho explica Roser Descayre, directora de l’obra i presidenta de la Benet Escriba.
L’Agrupació Teatral Benet Escriba es va fundar l’1 de maig del 1986 de la mà de vuit persones. Quaranta anys després, hi han col·laborat centenars de persones i acumula incomptables hores de teatre i de quilòmetres a més de desenes de premis. Per Roser Descayre, el valor de la feina feta és haver estat una escola de teatre per molts ganxons i ganxones.
Les entrades per “El retaule del flautista” es poden adquirir a l’Oficina de Turisme de la Rambla o una hora abans de cada funció a la taquilla del teatre.