CURS DE TENDÈNCIES PER A BOTIGUES PETITES
El proper dimarts 11 de febrer de 10h a 13h es portarà a terme al Servei  d’Ocupació Municipal (1r pis estació d’autobús), un curs de 3 hores gratuït sobre “tendències per a botigues petites”. Està destinat a persones treballadores, empresàries i emprenedores.

Els objectius del curs són:
-Conèixer què és el que fan els altres i aprendre com ho podem aplicar nosaltres.
-Construir una marca forta i assimilar en quins elements l’hem d’implantar.
-Aprendre a fusionar colors, teixits, estampats,…
-Millorar el nostre espai comercial amb una distribució més armoniosa i un concepte totalment definit cap a la nostra filosofia.

Contingut del curs:
Què es porta en comerç? Cap a on anem?
Com puc desenvolupar una imatge sincronitzada amb el que vull comunicar que sóc?
És possible fer canvis sense haver de realitzar una gran despesa?
D’on puc treure idees? Puc reutilitzar mobiliari que tinc i donar-li un nou aire?

Inscripció a Formació en xarxa fins el 10 de febrer de 2020. (Places limitades).
Per més informació: sae@guixols.cat a 972 32 70 33.

Organitza: L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i el programa de Catalunya Emprèn del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.


CURS DE MARQUETING DIRECTE: PROMOCIÓ D’UN NEGOCI AMB POCS RECURSOS

El proper dimarts 18 de febrer de 10h a 13h es portarà a terme al Servei  d’Ocupació Municipal (1r pis estació d’autobús), un curs de 3 hores gratuït sobre “marqueting directe: promoció d’un negoci amb pocs recursos”. Està destinat a persones treballadores, empresàries i emprenedores.

Els objectius del curs són:
– Aprendre a dissenyar l’estratègia de màrqueting directe més adequada.
-Conèixer les diferents eines de màrqueting directe per a potenciar la relació com el mercat.
-Aprendre aelaborar un pla de màrqueting directe del negoci.

Contingut del curs:
Què em cal saber del màrqueting directe?Quines són les seves característiques i eines de gestió?
Quines tècniques de màrqueting directe he d’utilitzar (e-mail màrqueting i SMS, telemàrqueting, mailing i bustiatge, altres eines de màrqueting)?
Quins són els passos per al disseny d’un pla de màrqueting directe (fixació d’objectius, elaboració del pla d’acció, la fixació del pressupost, el seguiment i el control)?

Inscripció a Formació en xarxa fins el 17 de febrer de 2020. (Places limitades).
Per més informació: sae@guixols.cat a 972 32 70 33.

Organitza: L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i el programa de Catalunya Emprèn del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.