Demà tindrà lloc el sorteig de la Grossa de Cap d’Any, el sorteig insígnia de Loteries de Catalunya durant les festes nadalenques que repartirà fins a 200.000 euros per bitllet.
Es tracta d’un sorteig amb identitat pròpia i un marcat accent català que s’ha convertit en tota una tradició entre els ganxons i ganxones en els darrers anys.
Jéssica Pérez, de l’Estanc de la Placeta Sant Joan, explica que aquests números es venen bé tot i que aquest any s’ha notat una davallada en la despesa de la ciutadania.
Per la seva part, l’Assumpció Romaguera de l’Empordanet afirma que aquest any la venda de números ha estat més fluixa que en altres edicions.
En total s’han posat a la venda 100.000 números en 35 sèries, tant en format físic com electrònic. El preu per bitllet és de 10 euros i hi ha 5 grans premis en joc. El sorteig de la Grossa de Cap d’Any serà el 31 de desembre a la 1 del migdia.