Durant la segona quinzena d’aquest mes de maig s’està celebrant la ‘vuitena edició de la Setmana Internacional dels Mercats a les comarques gironines‘.
Sota el lema de ‘no et tallis i pregunta’, la campanya pretén posar en valor a les persones que ens atenen al darrera del taulell.
Durant aquests dies s’estan realitzant a Sant Feliu de Guíxols diverses activitats gratuïtes. La propera es porta a terme aquest dissabte 24 de maig de 09:30h a 12:00h, i serà una ruta guiada pels sabors i secrets dels productes per descobrir el mercat, que acabarà amb un tastet especial al restaurant del Mercat cobert. Es podran conèixer històries sorprenents sobre els aliments, consells sobre com seleccionar els millors productes i trucs per aprofitar-los al màxim a la cuina.
Així ho explica Núria Cucharero, regidora de l’Àrea d’Economia Local de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.
També emmarcat en la campanya ‘Estimo el Meu Mercat’, el proper dissabte 31 de maig, de 18:00h a 19:00h també al mercat, es realitzarà un tast mariner i la presentació del receptari ‘Dones i cuina marinera’, un llibre que recull les receptes i històries de més d’un centenar de dones de diferents nacionalitats.
Els beneficis de la seva venda del llibre es destinaran a la Creu Roja, per a la protecció de dones i famílies en situació de tràfic. És una activitat amb la col·laboració de l’Ateneu Cooperatiu de Terres Gironines i el GALP Costa Brava.
Les dues propostes organitzades per l’Àrea d’Economia Local de l’Ajuntament de Sant Feliu, son gratuïtes però amb places limitades. Per Inscripcions us podeu dirigir al correu activitateconomica@guixols.cat o trucant al 972 82 06 46.
Inscripció online a ‘Les Dones i la Cuina Marinera, tast solidari’.