I després

Satisfacció per la 63a edició del Porta Ferrada que supera els 31.000 espectadors

L’Ajuntament destaca els bons resultats d’un festival que s’ha hagut de confeccionar en pocs mesos degut a la pròrroga, per qüestions administratives, del contracte

Compartiu aquesta història

Satisfacció pels resultats del 63è Festival de la Porta Ferrada que ha acabat aquesta setmana sumant més de 31.000 espectadors i una ocupació del 91%.

Segons destaca l’organització, aquesta edició “confirma la transversalitat de la seva programació adreçada a tots els públics”. També ha estat l’encarregada de tancar l’actual contracte de gestió del festival que des del 2019 ha fet The Project.

El regidor responsable del Porta Ferrada, Josep Saballs, explica que actualment s’està en el procés de triar l’empresa que s’haurà d’encarregar del festival els propers 3 anys i destaca els “molt bons” resultats d’aquesta edició, que s’ha hagut de gestar en pocs mesos degut a la pròrroga, per qüestions administratives, del contracte.

El concert sold out de Rosario han tancat el Porta Ferrada a l’escenari principal del Guíxols Arena i Miklós Perényi ha estat l’encarregat de cloure el cicle de música clàssica al Monestir i donar per finalitzada la 63a edició del festival degà de Catalunya.

Per l’escenari del Guíxols Arena han passat Andrés Calamaro, Kurt Elling amb Yellowjackets, Brad Mehldau Trio,  Ginestà, La Casa Azul i Fangoria.

Miguel Poveda,  Antoñito Molina, María Pelàe i Sara Baras, també han aportat el seu art a un Porta Ferrada que també ha comptat amb Umberto Tozzi i amb la seva gira de comiat, Los Secretos, Duncan Dhu i l’internacional pianista Sofiane Pamart.

Josep Saballs destaca molt positivament els resultats del festival en tots els àmbits, com son la programació, l’assistència o la nova distribució de l’espai del Guíxols Arena.

En aquest 63è Porta Ferrada, Guitarricadelafuente ha penjat el cartell d’entrades exhaurides, God Save The Queen ha tornat a recordar a Freddie Mercury i Els Pets han celebrat els 40 anys dalt dels escenaris.

I després