El Museu d’Història ja té obertes les inscripcions pel taller de ratafia que es farà aquest dissabte 14 de juny al jardí de l’Antic Hospital.
L’activitat anirà a càrrec de Montse Parada, experta en etnobotànica i doctora en farmàcia per la Universitat de Barcelona. Introduirà als participants al món de les herbes amb propietats medicinals i a les múltiples variants que aquest licor pot adoptar segons els seus ingredients.
Montse Parada ens explica la finalitat d’aquesta activitat en la qual els participants es podran emportar a casa una ampolla d’aquest licor, una recepta que és una mostra del coneixement tradicional de la nostra identitat
Parada recorda que la finalitat de l’activitat és els participants s’emportin, a més de l’ampolla de licor, una mica de la saviesa dels seus avantpassats.
Aquest taller de ratafia està dirigit exclusivament a persones adultes i cada participant haurà de portar un recipient de boca ampla amb capacitat de 2 litres i també 2 litres d’anís o crema anisada de 24º.
Les inscripcions es poden fer presencialment a la recepció de l’Antic Hospital, trucant al 972 821 575 o enviant un correu a activitatsmuseu@guixols.cat.