El Pati de l’Ajuntament acull des d’avui i fins el 12 d’abril l’exposició Momentum de Blay Victory, que enceta una nova temporada de mostres d’artistes locals en aquest espai.
L’exposició consta de 13 peces d’art abstracte, 7 de les quals són de gran format i la resta d’un format mitjà. L’artista destaca la gamma neutra i sòbria de les obres.
L’art de Blay Victory, que treballa a partir d’una tècnica mixta, es basa en la improvizació a través del gest i la matèria.
Momentum es podrà visitar gratuïtament en horari de dilluns a dissabte de 10 a 13h i de 17 a 19h i diumenges de 10 a 14h.
Amb aquesta mostra, s’enceta una nova temporada d’exposició d’artistes locals al Pati de l’Ajuntament, que comptarà amb set creadores i creadores diferents i s’allargarà fins el 19 de juliol.