L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols informa que dilluns vinent, 1 de juny de 2020, reprendrà l’atenció presencial mitjançant la reobertura de l’OIAC (Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana), tant l’oficina ubicada als baixos de l’Ajuntament com l’oficina de reforç, ubicada del Centre Cívic Vilartagues. Aquesta reobertura es fa amb mesures de seguretat per a tothom, ciutadania i personal.

És una mesura extensiva del fet que la ciutat entra en la fase 2 de desconfinament a partir del mateix dilluns. A part de l’OIAC, també es reactivaran les consultes i tràmits relacionats amb la gestió tributària i la recaptació.
La novetat, però, és que per a fer ús dels seus serveis caldrà demanar cita prèvia mitjançant alguna de les següents tres vies:

•Trucant al telèfon d’atenció de l’Ajuntament: 972 32 70 00.
•Enviant un correu electrònic a l’adreça oiac@guixols.cat
•Concertant telemàticament una cita prèvia al portal ciutada.guixols.cat/citaprevia

Aquesta tercera opció és de nova implatantació, i permetrà als usuaris seleccionar directament el dia i l’hora de la consulta o tràmit presencial a l’OIAC. L’aplicatiu demana als usuaris que especifiquin el motiu i indiquin el lloc on volen realitzar presencialment el tràmit. L’horari d’atenció a la ciutadania, sempre amb cita prèvia, serà de les 9.00h a les 14.00h, i l’obertura es farà seguint tots els protocols de seguretat i prevenció establerts.

Pel Primer Tinent d’Alcalde, Josep M. Muñoz, amb aquesta modificació de la cita prèvia el que s’aconseguirà serà “atendre a tota la ciutadania amb millor qualitat i evitar-los les cues innecessàries. Per tant, esperem que a partir de dilluns ja recuperem una part d’aquesta atenció, tan des de l’OIAC com també des de les oficines de recaptació i de gestió tributària. Tot això amb cita prèvia. Aquest és el gran concepte que haurem de tenir present a partir d’ara” ja que això “facilitarà el treball intern i a més facilitarà els vostres horaris i l’adaptació a les necessitats que tingueu cada dia”.