L’escriptor i divulgador científic Xavier Duran presentarà el dissabte 8 de febrer a la Sala Abat Panyelles del Monestir de Sant Feliu de Guíxols, a partir de les 12 del migdia, el seu darrer llibre ‘L’endemà d’ahir’.
Es tracta d’una obra literària amb una trama que connecta diverses èpoques compreses entre l’any 1870 i el 2040 i explora els canvis profunds que els avenços tecnològics, des del ferrocarril fins als ordinadors, han provocat en les relacions humanes. L’autor ens ho explica.
La trama del llibre se centra en dos personatges amb una vida privada complicada i un altre protagonista sense escrúpols.
L’activitat també comptarà amb la participació de la directora del Museu d’Història, Sílvia Alemany, i l’escriptor i historiador, Gerard Bussot.
El llibre és una publicació d’Edicions de L’Albi i l’activitat és amb entrada lliure i està oberta a tothom.