I després

L’empresa guixolenca,Estalpackaging, torna a ser premiada pels seus embalatges

Compartiu aquesta història

L’empresa guixolenca Estalpackaging (nau de Subertap)ha rebut el Premi Liderpack en la categoria de Begudes i l’esment especial ‘El millor del concurs’ o ‘*Best in Show’, màxim guardó en la categoria d’envàs i embalatge per un dels seus nous dissenys de packaging (embalatges).

El passat 24 de març, Estalpackaging, que centra la seva activitat en la creació de productes destinats a l’embalatge de vi, begudes i productes alimentaris , va rebre dos nous guardons dels Premis Liderpack de la Fira Hispack de Fira de Barcelona i l’Associació Graphispack, amb els quals reconeixen els millors envasos, embalatges i elements de Publicitat en el Lloc de Venda (PLV) fabricats cada any a Espanya .

Des que l’any passat Estalpackaging rebés el “GoldAward de Mònaco”, l’ensenya continua collint premis com el Liderpack, com el millor en la seva categoria de begudes i el “Best in Show”, màxim guardó i reconeixement per la innovadora ampolla Martín BesarateguiSystem, desenvolupada en col·laboració amb l’equip del cuiner basc, que decanta els pòsits del vi i els reté en el seu dipòsit inferior.

Gerard Albertí, Director General de Estalpackaging i que va recollir tots dos premis assenyala, “per a nosaltres és molt significatiu rebre aquest tipus de reconeixements ja que avalen la nostra tasca i el nostre afany per ser cada dia millors i per oferir als nostres clients productes d’alta qualitat a partir de projectes joves, creatius i innovadors”.

Gràcies a projectes com aqu est, el mercat de l’envàs i embalatge adquireix una nova dimensió, en barrejar factors tan importants com la innovació, disseny, producció i noves línies d’investigació R+D+i.

Estalpackaging, empresa creada en 1995 i que centra la seva activitat en la creació de productes destinats a l’embalatge de vi, begudes i productes alimentaris, ofereix als seus clients aquells productes de valor afegit que poden millorar la imatge o resultat final de la seva marca. El lideratge que ostenta l’empresa en alguns dels seus productes els permet gaudir del poder de compra i negociació necessari per disposar dels productes més competitius així com les novetats tècniques i estètiques més recents del mercat.

El més llegit

I després