I després

L’Aquàtic Club Xaloc ha obert les inscripcions per la 52ª edició de La Travessia

L’activitat tindrà lloc el diumenge 2 d’agost i inclourà les distàncies de 1.100 i 450 metres pels adults i de 100 i 50 metres pels més petits

Compartiu aquesta història

L’Aquàtic Club Xaloc de Sant Feliu ja ha obert les inscripcions per a la 52ª edició de la històrica Travessia que tindrà lloc a la badia de Sant Feliu de Guíxols.

L’activitat serà el diumenge 2 d’agost al matí i inclourà les distàncies de 1.100 i 450 metres pels nedadors adults i de 100 i 50 metres dirigides als més petits. Berta Sagué, secretària i nedadora de l’entitat, ens parla de la prova, que està oberta a tots els públics.

El Xaloc recorda que la recollida de dorsals i xips es farà a les 9 del matí. Allà també es podran fer les darreres inscripcions. Us hi podeu apuntar online fent clic aquí.

I després