L’Aquàtic Club Xaloc ha estrenat amb èxit la seva nova Secció d’Aigües Obertes participant en la VI Travessia de les Platges de Lloret de Mar, on va obtenir grans resultats, i en la Radikal Swim celebrada el passat cap de setmana a Llafranc.
A Lloret, en la travessa de 3.000 metres, Laura Oliver va obtenir la primera posició de la classificació absoluta femenina amb un temps d’1 hora i 5 minuts. Carles Benguerel va quedar tercer en la categoria masculina +40 amb un temps de 51 minuts i 21 segons, mentre que Sònia Genoher va ser 14a en la categoria femenina +50 amb un temps d’1 hora i 19 minuts.
Aquest passat cap de setmana, la nova secció del Xaloc va formar part de la Radikal Swim, celebrada a Llafranc, en les modalitats de relleus 4x600m i Last Standing.
L’equip mixt del club, integrat per Anna Soler, Carles Benguerel, Eva Lloveras i Andreu Esteva, va quedar 18è de 61 equips i 10è classificat en equips mixtos. Prèviament, Benguerel havia participat en la prova «Last Standing”, realitzant 3 rondes i quedant a un sol lloc de passar a la semifinal.
La Secció d’Aigües Obertes obertes del club neix “amb l’objectiu d’impulsar aquesta disciplina i facilitar que més persones s’animin a nedar al mar”, afirmen des de l’entitat.
La nova secció ha començat amb membres del grup de Màsters del club però es plantegen altres formes d’adhesió que permetin participar en les activitats sense prendre part en els entrenaments reglats.