I després

Junts planteja mesures per posar al dia la urbanització del Vilar d’Aro

La proposta d'actuacions de millora del grup municipal sorgeix arran d'una reunió amb els veïns de la urbanització

Compartiu aquesta història

El grup municipal de Junts portarà a ple una moció amb un paquet de mesures per millorar la urbanització del Vilar d’Aro, on hi detecten problemàtiques com parcel·les i construccions abandonades “que han esdevingut focus d’inseguretat amb ocupacions i incendis recurrents”, deficiències en la neteja viària, deteriorament de voreres i carrers o falta de mesures per combatre l’incivisme i els robatoris.

Entre les actuacions que proposa Junts, hi ha la neteja i tancament de parcel·les abandonades, la instal·lació de càmeres de seguretat i el reforç de la presència policial o un increment dels recursos destinats a la neteja del barri. Toni Carrión és portaveu de Junts a Sant Feliu de Guíxols.

Les mesures proposades per Junts també inclouen un pla d’asfaltatge i manteniment de carrers, la implantació d’un servei de transport públic que connecti la urbanització amb el centre del municipi o l’establiment de mecanismes d’informació periòdica als veïns sobre les actuacions i el seu calendari d’execució.

I després