I després

Helena Jornet Finques premiada als European Property Awards amb importants guardons

Helena Jornet ha rebut el premi a Millor Agent Immobiliària de l'Estat

Compartiu aquesta història

Helena Jornet Finques ha obtingut 4 prestigiosos guardons als European Property Awards. Ha rebut els reconeixements com a millor immobiliària de l’Estat d’entre 2 i 4 oficines, el millor servei de lloguers i el millor màrqueting.

D’altra Banda, Helena Jornet ha rebut el premi a Millor agent immobiliària de l’Estat, a més de rebre una de les tres nominacions a millor agent immobiliària d’Europa. Helena Jornet es mostra molt il·lusionada per aquest premis.

El jurat dels premis està format per més de 100 líders, experts i representants de tots els sectors de la indústria immobiliària i està encapçalat pel Lord Waverley, pel Lord Best i pel Lord Thurso

El jurat ha valorat la trajectòria amb més de 35 anys d’experiència i dedicació d’Helena Jornet, la qualitat dels serveis, la ubicació i disseny de les oficines, la professionalitat de l’equip i el compromís social i cultural i el respecte i cura del territori i de les persones.

I després