I després

“Entre línies” és la nova exposició d’Enric Caldas al pati de l’Ajuntament

Es pot visitar gratuïtament fins el 5 de juliol i està composta per quadres de pintura a l’oli amb diferents temàtiques i formats

Compartiu aquesta història

En marxa una nova exposició d’artistes locals al pati de l’Ajuntament de Sant Feliu amb “Entre línies”, la proposta d’Enric Caldas que es pot visitar fins el diumenge 5 de juliol amb entrada lliure.

La mostra inclou peces inèdites de pintura a l’oli. L’artista ens ho explica.

L’exposició conté diverses tècniques i està composta per una vintena de peces de diversos formats on es representen paisatges de Sant Feliu, l’escullera del port, entre altres temàtiques.

La mostra es pot visitar de dilluns a diumenge de 10 del matí a 2 de la tarda i de 7 a 9 del vepre.

I després