I després

El Xaloc ja ha obert les inscripcions per la travessia ‘No a la fred’

Farà un recorregut entre la platja gran i El Freu amb embarcacions i caiacs de suport i se celebrarà el 25 de gener a les 11 del matí

Compartiu aquesta història

L’Aquàtic Club Xaloc ja té obertes les inscripcions per a una nova edició del ‘No a la fred’, la travessia no competitiva amb embarcacions i caiacs de suport que se celebrarà el diumenge 25 de gener a les 11 del matí.

El recorregut de l’activitat serà entre la platja de Sant Freu i El Freu i la recollida de dorsals es farà al mateix punt de sortida, al Passeig de Rius i Calvet, a les 10 del matí.

El trajecte inicial serà de 1.900 metres ampliable a 2.600 per a qui ho desitgi. Toni Herrera és el president de l’entitat.

Els participants podran nedar amb neoprè o sense i hauran de portar aletes i boia de natació. Qui s’apunti fins al 21 de gener ho podrà fer al preu de 23 euros. Qui ho faci després, haurà de pagarà 27 euros.

Per als federats i socis del Xaloc hi ha condicions especials en el preu. Us podeu inscriure fent clic aquí. Les places estan limitades a 250 nedadors i l’edat mínima per participar-hi és de 18 anys.

I després