En aquests darrers dies s’està fent una important obra al carrer Algavira, que consisteix en el canvi de la canonada del gas que va des de la Rambla del Portalet fins al Parc Central. Es tracta d’una actuació que va a càrrec de l’empresa subministradora, que s’allargarà en el temps i que es farà en diverses fases.
Es tracta d’una destacada millora, ja que es canvia la canalització antiga que està fabricada amb ferro i que no permet fer servir el nou gas que és més ecològic. Així ho explicava Carles Motas al programa Línia amb l’Alcalde.
Relacionat amb altres millores en els subministraments a la ciutat, també s’instal·larà una nova línia de mitja tensió entre el carrer de les Eres i el transformador que es troba a la Rambla de la Generalitat. Amb aquesta actuació, els veïns de la zona notaran millora en la qualitat del servei.