I després

Comencen les feines de desmuntatge de la zona de bany per a persones amb mobilitat reduïda

Degut a la gran acceptació que ha tingut durant l’estiu, l’Ajuntament té previst instal·lar-la de nou la temporada vinent

Compartiu aquesta història

Avui han començat les tasques de desmuntatge de la zona de bany estrenada aquest estiu i que estava destinada a les persones amb mobilitat reduïda. Segons afirma l’Ajuntament, la recepció per part dels banyistes ha estat molt bona i per aquesta raó, l’any vinent es tornarà a instal·lar.

La regidora de platges, Marifé Larragay, destaca l’èxit d’aquesta iniciativa que han utilitzat banyistes habituals i ocasionals, com també persones de les residències de la ciutat.

Larragay ha volgut agrair als usuaris d’aquest espai el respecte amb el qual han tractat l’estructura, que constava de 22 seients dins l’aigua que permetien a les persones usuàries posar-se en remull.

L’espai, de forma triangular, tenia un tendal per fer ombra i un camí d’accés des del Passeig del Mar.

I després