I després

Aquest divendres se celebra la cloenda de temporada del Club de Futbol Sant Feliu de Guíxols

L’activitat està organitzada per la junta sortint de l'entitat i la fins ara presidenta, Laia Bodro, ens parla de com serà la celebració i també de com han estat aquests darrers anys al capdavant de l'històric club

Compartiu aquesta història

El Club de Futbol Sant Feliu de Guíxols ja ho té tot a punt per la seva tradicional festa de cloenda de la temporada que se celebrarà aquest divendres 6 de juny al Guíxols Arena.

Les activitats començaran a les 18.00 hores amb inflables d’aigua. A partir de les 19.30 hores se celebrarà l’històric ‘Partit de l’any’ entre entrenadors, jugadors i famílies. A les 21.00 serà el torn de la fideuada popular i finalment, la jornada es tancarà amb un concert de Derumber’s.

Aquesta activitat ha estat organitzada per la junta sortint del club de futbol. La fins ara presidenta de l’entitat, Laia Bodro, ens parla de totes les propostes previstes.

L’expresidenta ens explica com han estat aquests anys al capdavant del club; primer amb unes juntes encarregades de gestionar del Guíxols i el Vilartagues i després, amb la fusió dels dos clubs per formar el Club de Futbol Sant Feliu de Guíxols actual. Tot, amb una pandèmia pel mig.

Laia Bodro es mostra molt contenta per la tasca esportiva que han aconseguit en aquest 5 anys feina.

Properament, Ràdio Sant Feliu entrevistarà al nou president del club, Adrià Milena, per conèixer com afrontarà el club aquesta nova etapa.

I després