L’onada de calor arriba avui al seu pic amb temperatures extremes que s’enfilaran fins als 35 graus a la tarda i amb un avís per calor extrema del Servei Meteorològic de Catalunya activat en el seu nivell màxim de 6 sobre 6.
Protecció Civil de la Generalitat manté en fase d’alerta el Pla PROCICAT per aquesta onada de calor que va començar diumenge i es preveu que duri tota la setmana, amb un altre augment destacat de la temperatura que es preveu per demà dijous a la tarda.
L’onada de calor s’allargarà també durant la setmana vinent. Malgrat això, entre divendres i dissabte s’espera que sigui menys general i intensa.
Davant d’aquest escenari, cal reduir el risc de deshidratació, evitar el cop de calor i protegir les persones més vulnerables. Recordeu que l’Ajuntament té 8 refugis climàtics habilitats per tal de refugiar-se de les altes temperatures.
Pel que fa al risc d’incendi forestal, Sant Feliu ha pujat al nivell 3 del Pla Alfa, que indica que el risc d’incendi és molt alt. Les poblacions veïnes però, continuen a nivell 4 i, per tant, recordeu que si hi transiteu està prohibit l’accés als espais naturals de caràcter forestal. Tampoc es pot utilitzar cap tipus de pirotècnia.