Diumenge arriba a Sant Feliu una nova edició de la Matinal solidària per l’Esclerosi Múltiple que començarà a les 10 del matí a l’Espai de la Sardana dels Jardins Juli Garreta.
La iniciativa servirà per recaptar fons per la Fundació Esclerosi Múltiple i inclourà diverses activitats a càrrec de la Colla gegantera ganxona, Els Panxuts i el cantautor Josep Andújar “Sé”, Els Pirates i el Club de Rem Llop de Mar. Els assistents també podran fer una classe de zumba amb Belén Aguilera i gaudir d’un concert d’Anna Huguet.
Durant una entrevista a Ràdio Sant Feliu aquest migdia, Begoña Matesanz i Sònia Argerich, membres de l’entitat, ens han parlat de la tasca que fa la fundació per la qual es recapten els fons.
Lolita Pedrol, membre de la fundació, explica com va sorgir la inicitaiva de crear aquesta matinal i es mostra molt contenta per la col·laboració d’entitats i comerços.
Al llarg del matí també es vendran butlletes per a un sorteig, hi haurà una xocolatada amb els Amics de l’Ermita i Paratges de Sant Elm, una botifarrada, una remada solidària, a més de venda de pastissos casolans i plantes. També, Begonya Matesanz interpretarà la peça Lluit-EM.
Clourà la matinal una batucada a càrrec de Percussió Ganxona. Podeu consultar tots els horaris de les activitats al cartell d’aquí sota. La proposta compta amb el suport de l’Ajuntament de Sant Feliu.
