I després

Programa especial de Sant Jordi des de La Rambla i el Monestir

L'espai inclourà entrevistes, dedicatòries, autors locals i lectures del llibre "Ganxoneries", entre altres propostes

Compartiu aquesta història

Ràdio Sant Feliu ha preparat un programa especial de Sant Jordi que s’emetrà demà al matí des dels estudis centrals del Monestir i l’estudi mòbil que estarà ubicat a La Rambla.

L’espai començarà a les 10 del matí i s’allargarà fins la 1 de la tarda. Inclourà entrevistes amb entitats, llibreters i autoritats, entre altres.

El programa també tindrà dedicatòries de Sant Jordi de veïns de Sant Feliu, que enviaran els seus millors desitjos a les persones estimades. A més, els autors locals també ens parlaran dels seus darrers llibres.

Un cop acabi el programa, a partir de la 1 del migdia, connectarem de nou amb La Rambla on usuaris de la Biblioteca Octavi Viader i Margarit participaran en un club de lectura en directe. El llibre triat serà l’històric “Ganxoneries” del qual se’n llegiran alguns fragments.

Podeu seguir el programa en directe des del 107.0 de la fm, online a radiosantfeliu.com i també en diferit a alacarta.rsf.cat.

I després