I després

Detingut un home per venda de cocaïna en un pis de Sant Feliu

L’actuació ha comptat amb la col·laboració de la Policia Local i ha tingut lloc en un pis al carrer del Carme

Compartiu aquesta història

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 31 anys acusat de dirigir un punt de venda de cocaïna en un pis del carrer del Carme de Sant Feliu. L’actuació ha comptat amb els suport de la Policia Local.

En l’operació també s’ha denunciat penalment una dona de 23 anys que també estaria vinculada a la mateixa activitat.

Durant l’entrada i escorcoll al pis, els agents han trobat substàncies i material relacionat amb la venda de droga, com una vintena d’embolcalls de cocaïna, una desena de peces d’haixix i una petita quantitat de marihuana.

També han localitzat bàscules de precisió i una llibreta amb anotacions de les vendes. El detingut ha passat a disposició del jutjat de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols.

La investigació va començar fa dos mesos, quan els agents van rebre una informació sobre possibles moviments de compra i venda de droga. A partir d’aquí, es van fer diverses comprovacions i seguiments que van acabar confirmant les sospites.

I després