Aquest divendres 6 de febrer se celebra a Sant Feliu la primera cursa de disfresses de Carnaval. Sota el nom de ‘La cursa que desperta el Carnaval’, està organitzada per la colla Els Festuks i Brava Social Run.
Javi Lorente, president de la colla ganxona, explica que la iniciativa proposa complementar el Carnaval de la ciutat, sumant-hi l’esport.
Ivan Franco, membre de Brava Social Run, destaca que la prova s’ha de fer disfressat, ja que al final s’entregarà un premi a la millor disfressa. La cursa, de 6 quilòmetres, sortirà des del port a les 7 de la tarda.
Un cop acabi el recorregut hi haurà una festa als Jardins Juli Garreta. Durant tota l’activitat hi haurà sessió de DJ. Els participants podran gaudir d’un pica-pica a càrrec d’Amurami amb dues consumicions al preu de 10 euros.
El premi a la millor disfressa consistirà en una paletilla i també hi haurà sortejos per a la resta de participants. Les inscripcions ja estan obertes fent clic aquí.