‘Cuando se apaguen las luces de emergència’, és el segon llibre de l’escriptora Gisela Ruz que es presenta aquest dissabte 13 de setembre a les 4 de la tarda, al 3r pis del Centre Cívic Vilartagues de Sant Feliu de Guíxols.
Ruz de 21 anys, que també és actriu i ballarina, explica que la seva obra “tracta d’un dels racons més viscerals del seu ésser. Neix de la intenció d’explicar-li al món tots els perills, els obstacles, les complexitats i els horrors amb què pots arribar a lluitar. De la importància de conèixer les atrocitats amb què potser, en algun moment de la teva vida, t’hauràs d’enfrontar cara a cara”.
La seva passió pel mon artístic li arriba des de ben petita, gràcies al fet que la seva mare li inculqués la passió pel mon literari.
‘Cuando se apaguen las luces de emergència’ explica la superació personal d’una persona que s’enfronta en primera persona amb totes les seves pors. És una novel.la amb un punt de vista eròtic barrejat, amb terror psicològic.
En el seu nou treball parla de l’amor, i també de la por irracional d’una nena petita que es posa a comptar estrelles mentre escolta cops a la planta baixa. Però, sobretot, l’objectiu recau en la recerca desesperada d’ajuda que fa la protagonista, una noia amb un passat traumàtic que cau als braços equivocats una vegada i una altra.
La jove ganxona de 21 anys va debutar al 2023 amb una novel.la que tractava un tema tant delicat i complex com és l’Alzheimer, i que estava inspirat en la seva vida personal.
‘Cuando se apaguen las luces de emergència’ ja està a la venda a llibreries, Amazon i també es pot adquirir a través del seu instagram @giselaruz_
