I després

417 donants s’acosten al pavelló de Sant Feliu en una diada passada per aigua

Compartiu aquesta història

La intensa pluja i el derbi entre l’Espanyol i el Barça varen ser els principals enemics de la segona Marató de Sang celebrada al pavelló poliesportiu de Sant Feliu de Guíxols que va aconseguir una important xifra de voluntaris, 417, que va quedar curta comparat amb l’edició de l’any passat que va arribar als 515 donadors.
Durant tot el dia atenien els estands les entitats cíviques de Sant Feliu promocionant la seva activitat i oferint diversos regals i productes al temps que per l’escenari no varen parar de desfilar artistes i grups locals que oferien les seves actuacions desinteressades. Els organitzadors ( l’Associació de Donants de Sang a Girona, del Banc de Sang i Teixits i de l’Ajuntament de Sant Feliu) es varen mostrar satisfets de la col·laboració però al temps contrariats pel fet que la pluja caiguda durant la tarda hagués aiguat en certa forma les previsions que apuntaven a la xifra de 600 donacions.
Les estadístiques finals són les següents:

Donacions

MatíTardaTotal
Donacions200217417
Oferiments132134
Total213238451
(Nous)(32)(43)(75)

Piràmide d’edats

EdatsMatíTardaTotal
18-24161531
25-34344175
35-447185156
45-544655101
55-64384078
65-…8210
Total213238451

Grups per sexe

GènereMatíTardaTotal
Femení109115224
Masculí104123227
Total213238451

I després