I després

La ganxona Clàudia Auladell protagonista en el darrer anunci d’Estrella Damm

La Clàudia Auladell és una biòloga marina de 28 anys especialitzada en mamífers marins i que ha estat una de les protagonistes de la campanya d’estiu de la cervesa Estrella Damm. Ens explica que “vaig estudiar biologia ambiental a la Universitat Autònoma de Barcelona i vaig veure que el meu no eren les plantes o l’ecologia, que era el mar”.

Compartiu aquesta història

La Clàudia Auladell és una biòloga marina de 28 anys especialitzada en mamífers marins, de Sant Feliu de Guíxols, i que ha estat una de les protagonistes de l’anunci de la campanya d’estiu de la cervesa Estrella Damm.
Ens explica que “vaig estudiar biologia ambiental a la Universitat Autònoma de Barcelona i vaig veure que el meu no eren les plantes o l’ecologia, que era el mar”. El darrer any de carrera va anar fins a les Illes Canàries i es va especialitzar en biologia marina “i allà vaig començar a fer voluntariats de projectes amb cetacis”. També aprofitava, quan sortien al mar, per estudiar les tortugues “ja que val tants diners sortir en barca que aprofites, ja que els biòlegs han de fer de tot”, respon entre riures.

La Clàudia, gràcies a les beques europees obtingudes, ha anat fins a Irlanda a treballar amb marsopes durant mig any ”a més de treballar-hi durant mig any més com a research assistant a la universitat”. També ha estat a Les Azores, treballant amb dofins per saber l’impacte que té el tursime amb dofins en aquella zona, i a més ha viatjat fins a Madeira i Mèxic.

La història que l’ha portat a ser una de les protagonistes de l’anunci és “molt curiosa”, tal i com ens comenta. Tot va començar per un anunci que es va publicar a Facebook en el qual es buscava una biòloga marina que tingués títols de submarinisme i que fos amant del mar. “Una amiga meva que treballa en aquest món em va etiquetar perquè va pensar que hi encaixava, i vaig enviar-hi un mail.” Després va descobrir que es tractava de protagonitzar l’anunci. I la van triar.

El rodatge va durar “dos dies sencers i intensos” a l’illa de Kefalònia, a Grècia, “que té unes platges espectaculars”.
La Clàudia valora molt positivament aquesta campanya publicitària, pel fet de “voler concienciar a la gent” i a més explicar els canvis que, com a empresa, estan realitzant en aquest aspecte, afirmant que “espero que la gent, al veure l’anunci, digui que es necessari el canvi, que el món s’està acabant tal i com el veiem” si no s’hi fa res.

El més llegit

I després