l’Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica (AFIC) i l’Ajuntament i de Sant Feliu de Guíxols, organitzen el Primer Concurs de Fotografia Ràpida amb l’objectiu d’incrementar la participació popular i de fomentar l’afecció per la fotografia.
Serà obligatori participar en els quatre temes proposats per l’organització, algun dels quals relacionat amb la diada de la Mare de Déu del Carme i, a més, hi haurà un apartat per als menors de 14 anys. La inscripció serà de 12 euros que inclou el dinar i una cantada d’havaneres amb els Llops de Mar. Els premis seran de 200, 100 i 50 euros a més de dues entrades per al Festival Internacional de la Porta Ferrada..
Activitats
Concurs de fotografia ràpida de 10h a 15h
Fira fotogràfica de 10h a 20h
Dinar participants a les 15:00h
Actuació musical del Grup: Llops de Mar a les 19h
Programa concurs
Inscripcions i lliurament de temes de 10h a 11h
Arribada i lliurament de les fotografies de les 14h a 15h
Dinar a les 15:00h
Veredicte i lliurament de premis a les 17h
Fira fotogràfica
Exposició de fotografies de diferents autors locals i d’arreu de Catalunya de 10h a 20h
* Totes les activitats es portaran a terme a la carpa instal·lada als Jardins Juli Garreta (on hi havia la màquina de tren)
Bases:
1. PARTICIPANTS
Les inscripcions estan obertes a tothom, amb un apartat dedicat als participants menors de 14 anys.
2. CATEGORIES A CONCURS
Hi hauran quatre temes, algun dels quals estarà relacionat amb la Festivitat de la Verge del Carme que es celebrarà a Sant Feliu de Guíxols aquell mateix dia. Es obligatori participar en els quatre temes, presentant una fotografia per tema.
3. INSCRIPCIONS
Les inscripcions al concurs es portaran a terme el dissabte 14 de juliol de 2012, de 10:00 a 11:00 hores, a l’Ajuntament de la Ciutat, situat al Passeig de Mar, on s’assignarà un número a cada participant per tal de mantenir l’anonimat. La inscripció serà de 12€ amb dinar inclòs; 10€ pels menors de 14 anys.
4. HORARIS
Un cop feta la inscripció, els participants disposaran de 4 hores per poder entregar els 4 temes del concurs.
Aquells participants que no compleixin l’horari de lliurament de la targeta quedaran fora del concurs.
5. LLIURAMENT I FORMAT DE LES FOTOGRAFIES
Cada concursant haurà de presentar una fotografia per tema amb la màxima qualitat possible i en format JPG. El lliurament dels arxius es farà a la carpa situada als Jardins Juli Garreta del Passeig de Sant Feliu de Guíxols.
6. PROJECCIÓ
Les fotografies es projectaran públicament el mateix dissabte 14 de juny a la carpa situada als Jardins Juli Garreta del Passeig de Sant Feliu de Guíxols.
7. EL JURAT
El jurat estarà format per 3 persones de reconeguda solvència fotogràfica.
8. PREMIS
El lliurament de premis serà el mateix dissabte a les 18:00 hores aproximadament, després del veredicte.
Els premis seran els següents:
1r premi: 200 euros + dues entrades al Festival de la Porta Ferrada
2n premi: 100 euros + dues entrades al Festival de la Porta Ferrada
3r premi: 50 euros + dues entrades al Festival de la Porta Ferrada
Premi al menor de 14 anys: dues entrades al Festival de la Porta Ferrada
Hi haurà obsequis per a totes les persones participants
9.PROPIETAT DE LES FOTOGRAFIES
Totes les fotografies a concurs quedaran a disposició de l’organització que podrà utilitzar-les fent-hi constar el nom de l’autor.
10. FACULTAT DE L’ORGANITZACIÓ
La participació en el concurs implica l’acceptació total d’aquestes bases i la decisió del jurat serà inapel·lable.
Reglament de la Fira de fotografia del 14 de JULIOL de 2012
Amb la intenció de mostrar l’art de fer fotografia, el 14 de juliol, l’AFIC GUÍXOLS durà a terme una exposició fotogràfica a l’aire lliure; serà el dissabte 14 de juliol als jardins Juli Garreta de Sant Feliu de Guíxols (carpa instal·lada on hi havia hagut la màquina de tren).
És obert a tothom que hi vulgui participar; per fer-ho, cal que ompliu el formulari inscripció (clicar l’enllaç en blau) o bé a l’adreça web: www.aficguixols.cat, apartat “concurs fotografia ràpida” i l’envieu abans del 8 de juliol, d’aquesta manera podrem distribuir els espais d’exposició cedits a cada autor.
Aquests espais seran com mínim de 3 metres lineals en què cada autor disposarà d’una plataforma vertical enreixada, una taula i cadires cedides per l’organització per exposar o vendre les seves obres.
La gestió de les vendes, així com el sistema per muntar i desmuntar les obres és responsabilitat dels expositors.
El preu d’inscripció a la Fira és de 12€.
IMPORTANT:
El preu de 12€ inclou el dinar, la possibilitat de participar en el concurs de fotografia ràpida que es desenvoluparà al llarg del matí i a més, gaudir de la cantada d’havaneres de la tarda. Podeu demanar més informació a: afic50sfg@gmail.com
Foto: Billy Ray