Mascanada6 porta divendres fins a l’Ermita de Sant Amanç un concert del cantant i compositor Ricardo Lezón, veu i ànima de la banda de Getxo “McEnroe”, que presentarà el seu nou treball en solitari “Cançons mínimes”.
L’actuació començarà a les 21:30 hores i proposarà el retorn de l’artista a l’essència més despullada i íntima de la seva música després de 8 anys del seu debut en solitari “Esperanza”. En aquest concert convidarà al públic a gaudir d’un viatge sonor i poètic, ple de delicadesa i honestedat, on cada cançó és un petit tresor compartit.
En els darrers anys, Lezón ha mantingut una intensa activitat creativa amb col·laboracions al costat de The New Raemon i signant peces que ja formen part del cançoner independent com “Em vaig enamorar de tu”. També és autor de diversos poemaris i del llibre autobiogràfic “Lento y salvaje”.
Les entrades es poden adquirir online fent clic aquí al preu de 12 euros per socis de Mascanada6 i de 15 pels que no ho son.