I després

Els comerciants de Sant Feliu enceten la campanya de Nadal amb el Black Friday

Els productes que estan rebaixats són els excedents de tardor, amb descomptes que oscil·len entre el 10 i el 50%

Compartiu aquesta història

El Black Friday s’ha consolidat com el tret de sortida de la campanya Nadal a Sant Feliu de Guíxols amb descomptes que oscil·len entre el 10 i el 50%.

S’espera que la iniciativa tingui el seu punt àlgid durant el cap de setmana quan arribin visitants. No obstant això, hi ha negocis que fa dies que han exposat les ofertes per donar opció al client de proximitat de beneficiar-se’n. És el cas de Laura Gisbert de Janó Boutique.

Si bé els sectors de l’electrònica, la moda o els complements aprofiten el Black Friday, n’hi ha d’altres tradicionalment lligats al Nadal que no fan l’agost. Marta Contreras, de la botiga de joguines Don Dino, exposa que els productes que les famílies volen per Nadal, no estan d’oferta.

En aquest sentit, Alèxia Sánchez, presidenta de l’Associació Guíxols Comerç i Turisme, explica que es tracta d’una campanya que permet donar sortida als excedents de tardor i que cal diferenciar-la de les vendes nadalenques.

Amb el Black Friday i l’encesa de llums, s’inaugura la campanya de Nadal a Sant Feliu, l’època més forta de l’any pel comerç de proximitat.  

I després